Kategorie

Výrobci

Zasílání novinek

  • Je možné si EET pokladu zapůjčit třeba jen na týden?

Ano, nově je již možné si EET pokladny také zapůjčit. Podrobné informace poskytneme na vyžádání.

 

  • Proč některé položky nejde vložit do košíku?

Tyto položky do košíku vložt nejdou, jelikož systém ví o tom, že nyní nejsou skladem.

 

  • Může se stát, že něco co si objednám nebude dodáno?

Ve výjmečných případech ano, jelikož systém nemusí hned vědět o odběrech mimo tento e-shop. O této skutečnosti budete informování e-mailem, popřípadě telefonicky.

 

  • Už funguje výdejní místo v Praze a jakým způsobem?

Ano, je to již možné na adrese: Dvouletky 30, Praha 10. Nedaleko Čenokostelecké a Solidarity. Zvonek "Metroservis" Provozní doba 9-17h v pracovní dny. Na tomto místě Vám můžeme připravit po předchozí dohodě k převzetí jakékoli objednávky, opravy i zápůjčky atd.

Důležitá poznámka: k vyzvednutí uveďte jméno, nebo označení zakázky!


  • Jak a kdy je možné si něco převzít na černokostelecku?

Je to možné mimo běžnou pracovní dobu. Tedy večer, nebo o víkendech a výhradně po předchozí dohodě. Adresa je Konojedy 134. Na mapě ZDE.


  •  Je možné Vás osobně zastihnout i někde jinde, než u Kostelce nad Černými lesy?

Ano je to možné a to nejlépe na výstavách a dalších oborových akcích na které jezdíme po celé ČR. Tyto výstavní a prodejní akce zveřejňujeme ZDE , nebo také podrobněji na mateřských stránkách ZDE


  • Připravujete také letos večerní rozvoz před Vánoci?

Ano máme to v plánu v oblastech: Praha, Říčany u Prahy, Kostelec nad Černými lesy

 

  •  Je u Vás možná platba kartou?

Ne, pracujeme na tom, ale zatím to možné není.